August 13, 2005

Marwar

Mumbais m2ssavat taud nagu uudised r22givad, et inemised surevad ja eriti nendes piirkondades, mis ujutustes k6ige rohkem kannatada said. R66m/r66m/r66m olla sellest eemal. Muhkkatku ma ei vaja. Ei vaja/vaja/vaja...

... praegu olen aga yhes r66msameelses sinises linnas, mida ymbritsevaid maid nimetati kunagi sama r66msameelselt: Marwar ehk Land of the Death. Vahest see seletab, miks Jodhpuri kindluse Mehrangarh'i kohal pidevalt kullid tiirlevad (their eyeses always on us!). Kangelased-kotkad... kange(kael)laslikkusest pajatavad ka vanad lood: kui oli teada, et vastane on v2gev ja surm kindel, siis enne s6tta minekut p6letasid Rajputi naised-lapsed end 2ra ja mehed p6rutasid oopiumivines s6tta, sest aukood yts: enne surm kui h2bi.

Mehrangarhi kindluse varakambrites leidus ohtralt lahedaid m66ku ja pistodasid ja muid torkeriistu; Jodhpuri t2navatel leidub ohtralt lehmasitta ja muud saasta; minus leidub ohtralt Coca-Colat. L2hen ostan natuke safranit ja kardemoni, ja veel yhe Sossa-Soola. Ja siis ehk l2hen vaatan seda lossi, kus Jodhpuri praegune maharaja elab...

2 Comments:

At August 14, 2005 6:10 PM, Anonymous Anonymous said...

tervisi vaiksest Tartust!
ka siin tahab juba pikemat aega vihm meid hulluks ajada, kuid hetkel peab veel vastu.
lähen ka nüüd varsti reisile, aga jõuan ikkagi enne sind tagasi!

kas võib olla, et see olid sina, kes mulle ükspäe helistada püüdis, kuid millegipärast oli liinide läbilaske võime täitsa null?

 
At August 16, 2005 5:17 PM, Blogger Ann said...

Usun t6esti, et see v6isin olla mina. Olen kaamelisafarilt tagasi ja suundun kohe Jaisalmeri k6rbekindlusesse Tiibeti restorani momo'sid s88ma. Need on nagu pelmeenid, aga paremad.

 

Post a Comment

<< Home